Rock u SFRJ

Uz fotku iz Zabavnika, čuvenog sastava SMAK iz Kragujevca, uvodim Vas poštovani posetioci ove galerije u jedan večni svet topline boja i zvuka…

…pronađoh  stranicu Mladosti  iz šezdesetih godina,  na kojoj je opisano gostovanje šibenske Grupe MI u Beogradu. Skenirah sliku da se sačuva,

a  o ovima i drugim sastavima, VELIČINAMA ROCK AND ROLL-A SFRJ, pogledajte ovde…

Dok ste na ovoj strani,  kliknite na fotke da biste čuli  Grupu MI – Bam bam ba ba lu bam i grupu Smak:

 

Ljudi nije fer

ljudi nije fer
čovek živi kao ker
misli na sve
brani svoga tela greh
uvek plaća drugom ceh
ludom glavom ruši zid
vrlo kratak ima vid

sad je čas beži od zla
ja sam pas ti si kao ja

svako nosi žig
večno teče gorak med
ti si ko ja
volis pesmu majski dan
čitaš balzakov roman
voliš dobar modni film
elegantan tvoj je stil

sad je čas beži od zla
ja sam pas ti si kao ja

ljudi nije fer
čovek živi kao ker
misli na sve
samo život nije laž
nosi neku čudnu draž
vino ljubav so i greh
život to je plač i smeh

sad je čas beži od zla
ja sam pas ti si kao ja

Ostavite odgovor

