Godinu dana Bloga…

… Ovih dana je prošlа godinа kako sam,  na nagovor svoje  supruge, otvorio blog Slike mog SFRJ detinjstva.

Blog, sa svim mojim manjkavostima, je skroman prilog vrednostima jednog vremena koje malo koga danas zanima… No mic po mic i došlo se do preko dvadeset pet hiljada poseta što je za mene impozantna cifra..

Ovim putem se zahvaljujem svima Vama koji ste posetili ovaj blog a i komentarisali

a naročito jednoj Ljiljani …

koja mi je napisala:

“Napravili ste zaista pažnje vredan blog. Odlični su i tekstovi pažljivo odabarnih gostiju, ali ono što mi se najviše svidja je što Vaš blog nije nostalgičan u nekom melodramsko-patetičnom smislu, već je jednostavno, sećanje na bivšu nam domovinu. Koju sam ja lično volela. I s kojom teško izlazim na kraj. Kažu da je najteže boriti se sa nepostojećom zemljom, koja je sveprisutna.“

..zahvaljujući Guglu možete ovaj Blog čitati i na engleskom! Kliknite ovde

Povodom male svečanosti postavljam kompoziciju  lokalnog benda  onog vremena, Dr. TON, pod nazivom “Jugoslavija“, koja je dobila:

Prvu nagradu publike daleke 1980. godine na Zaječarskoj gitarijadi:

Kliknite na sličicu i uživajte…

2 responses to “Godinu dana Bloga…”

  1. Силвана says :

    Срећа наша што сте послушали своју супругу.
    Сигурна сам да ће број посета бити све већи, јер чланци које постављате заиста то заслужују.
    Желим Вам пуно успеха у даљем раду 🙂

Ostavite odgovor

