Osvrti…

               

SVE JE ROCK AND ROL

… iz sveske jednog D.J.—

  ..kako dalje ja moram dalje ja idem dalje kroz bez posla i bez love uvek isto bez posla i bez love svima ovde reći ne bih mogao moram dalje nastaviti spisak da teče teče reka naslova živimo od pesama one imaju naslov naslov se piše da sakupljeno tako se ureže dubok duboko idemo dalje jer NAŠI DANI traju NAŠI DANI traju NAŠI DANI sa osmijeh pa doviđenja vještice te pjesma sa planine i pjesma o djetinjstvu gde srebri se mraz sa uvijek kad ostanem sam i sivilo perona pa trebao sam ali nisam pa opet trebao sam ali nisam da da trebao sam ali nisam i a ti se ne daj pa pjesma povratnika jer ja sam feniks kroz pov-ratak i prva ljubav gde prolazi jesen da bih rekao dobrodošla draga i pesma o njenim snovima pa bar dok si tu ima nostalgija trkalište baš me briga moje lađe i skladište tišine i nešto što ima ukus na helena lijepa i  ja na kiši pa dijete zvijezda i kule od riječi da bi išlo negdje postoji netko negde postoji netko negde postoji netko i posmrtna osveta i šta bi bilo da te nema jer ide stranac i grad i dobrodošla draga je noćna ptica pa nastavljam dalje sa opet i odlazak i carstvo samoće i balada o osmijehu pa stari grad i dugi put sa izgubljena žena i lile su kiše jer piši mi i obećaj mi proljeće u mome dlanu prođe ovaj dan i dođi do nas pa na kraju kojeg nema najbolje bi bilo da promjenim grad jer nastavljam sa ostavi trag sa ležaj od suza dok sunce sja gde je jedna mladost pa po prvi put oluja je život moj i idemo dalje dalje i samo dalje sa noćna buka ako poželiš sa samo jedna noć i gitareska i sve će biti mnogo bolje pa cvrčak i jednoj ženi i rastanak i ona je i i svet je bez ljubavi a ja nastavljam dalje dalje iskopavam nove i nove naslove sunčani dan je nebeski dar u put u ništa pa žene voli život moli pa kiši i malo je hladno uz najbolji drug pa balada o hipijima pa potraži me u predgrađu te vera pavladojska pa sos te odisej i život je lijep pa notturno i još malo pa onda kad umrem i oblak sa patetična pjesma o gospođici evi kroz jesenja balada…

nastavak možete videti ako kliknete na sličicu…

Ostavite odgovor

