Disk Džokej

…Krajem šezdesetih i početkom sedamdesetih, Radivoj Bata Bjeljac zvani Čupko je “puštao“ ploče u kultnom bačkopalanačkom Domu omladine.

Evo sećanja iz tog vremena…

ČUPKO 222

Predstavljanje: “Zašto ime: Diskoteka ČUPKO  222?  U to vreme je postojala Grupa 220 Drage Mlinarca a pozorište u Beogradu se zvalo 202.  Po jednoj verziji izabrali smo nešto između – 222, a po drugoj to je bio broj prodatih karata na prvoj igranci!

bata01Izgled: kao Bitlsi koji su nam bili uzor, zvali su ih i čupavci, a oni su najmanje bili čupavci. Fina odela, kravate, ošišani… Nama je to valjda bio jedan deo bunta, šta li, pa smo počeli da puštamo kosu i onda počinje užas… Policija te zaustavi na ulici:“ Ti, da se šišaš!“. Napadaju te profesori u školi, roditelji kod kuće, iako to i nije bila nekakva dužina, malo pokrila uši… Meni je direktor bio Marko Kojić,  a ja sam baš pustio kosu. Kao devojčica, kako se onda govorilo.  Onda me on pozove u zbornicu i reče mi: „Slušaj momak, treba da pereš kosu svaki dan, da si očešljan svaki dan,  moraš da budeš dobar učenik i onda možeš da nosiš dugu kosu“. Ja sam ispunio sve te uslove i niko me nije terao na šišanje.

Gostovanja:“U to vreme su se počela organizovati takmičenja bendova i  DJ-ejeva. Gostovali smo i u Somboru na takmičenje DJ. I tamo se čulo za diskoteku ČUPKO 222!  Naša ponuda je u to vreme bila neobična jer nismo imali samo ‘suvo’ puštanje muzike. Uvek je bilo nekih iznenađenja. Tako smo subotom imali goste sa strane koji su hvalili naš izbor muzike i naš program koji je bio oplemenjen raznim  lepim mislima, aforizmima, poezijom…  Ni jedna igranka nije bila monotona, nismo se ponavljali sem hitova koji su morali biti puštani bezbroj puta. Trudili smo se da uvek imamo “friške“ stvari iz sveta..

KolekcijaImali smo dosta dobru kolekciju ploča! Ja sam donosio svoje ploče, Ivica Bjedov i Mile Ćure svoje…  a kupovali smo ih parama od igranki. Da bismo bili uvek „sveži“ i pratili top liste, odlazili smo u Osijek,  Zagreb, Beograd, Novi Sad… Imali smo negde oko 30 albuma i preko sto singlova. vlasništvo Doma.  A ostalo smo mi pokrivali našim pločama…

Za kraj PESMA: “…kad se ugasi svetlo i krene laganica za ples, onda stišamo muziku i pročitamo po neki stih.  Malo lepote i za dušu, ne samo  telo…

Voleo sam te bre Branka, ovih dana,

Više nego Jesenjin Isidoru,

Više nego Pero Zubac neku Svetlanu

više nego Stojče Ciganin svoju Živanu.

Voleo sam te bre Branka nemoguće 

Igrao se s tobom, grudvao se snegom 

A nisam znao

Nisam znao da će mi te ukrasti proleće 

A kada te ukralo proleće

Ja nisam imao snage, bre Branka,

da ti zabodem nož u srce

Kao Stojče Ciganin svojoj Živani

One response to “Disk Džokej”

  1. Силвана says :

    Хвала Вам што сте ме подсетили на те дугокосе из оног времена🙂 Искуство које сте поделили са нама носи са собом поуку коју мало ко данас може схватити. Нажалост😦

    И срећан Вам (и нам) празник.

Ostavite odgovor

