Disk džokeji

Pošto je kraj godine da još jednom, uz par reči, prikažemo gospodu koja je bila ljubazna i pristala na razgovor o vremenima kojih više nema… U tom vremenu bili su ‘jahači ploča’ i zabavljali ‘’mladi ludi svet’’ ondašnjeg društvenog sistemaUz svakog disk džokeja insert iz predstavljanja…

djiiiiiii0002

Sedmorica veličanstvenih

Bata Bjeljac – Čupko 222….’’Nama je to valjda bio jedan deo bunta, šta li, pa smo počeli da puštamo kosu i onda počinje užas… Policija te zaustavi na ulici:“ Ti, da se šišaš!“. Napadaju te profesori u školi, roditelji kod kuće, iako to i nije bila nekakva dužina, malo pokrila uši… Meni je direktor bio Marko Kojić,  a ja sam baš pustio kosu. Kao devojčica, kako se onda govorilo.  Onda me on pozove u zbornicu i reče mi: „Slušaj momak, treba da pereš kosu svaki dan, da si očešljan svaki dan,  moraš da budeš dobar učenik i onda možeš da nosiš dugu kosu“. Ja sam ispunio sve te uslove i niko me nije terao na šišanje.“

Ivica Bjedov – Ivica….“Prva moja ploča iz te oblasti behu Crni Biseri i veliki hit tih godina ”Nisam više Taj”. U tom vremenu tu svoju prvu ljubav je bilo dosta teško realizovati. Emisija iz te oblasti veoma malo, pa sam kao i mnogi drugi dežurao celu noć pored radija i upijao čuvenu emisiju Radija Luksemburg. Svoje nastupe ili prvi počeci su bili u Gimnaziji gde smo za vreme velikog odmora pred Novu godinu ”puštali” ploče i animirali učenice i učenike te škole.“

Slobodan Ćosić – Ćosa…’’ ’pošto se prezivam Ćosić svi su me zvali Ćosa, a svoje prvo predstavljanje kao DJ sam imao u proleće 1971. godine Ti nastupi su trajali do 1974. godine i odlaska u JNA. Pored kultnog Doma Omladine u Bačkoj Palanci nastupao sam i u Tehničkoj i Ekonomskoj Školi. Pored toga svoje DJ večeri sam držao u Iloku u Disku Peace, zatim u Lovasu, Obrovcu, Mlladenovu, Čelarevu. Čuvena bačkopalanačka grupa Sinteloni me je angažovala te sam na njihovim koncertima ‘’puštao’’ muziku za vreme pauza. I to u Bačkoj Palanci i okolini a i u Novom sadu na Mašincu.’’

Đorđe Dražić – Đole…’’ Kao disk džokej sam počeo da nastupam početkom sedamdesetih… Svi moji nastupi su bili zajedno  sa Procom, koji je bio vrhunski majstor za elektroniku. Znači nastupali smo tada u veoma popularnom ”Konjičkom klubu”, IV reonu, zatim u III ili MZ CENTAR, pa u Neštinu, Gajdobri, Silbašu te Gimnaziji i Ekonomskoj školi… I tako do odlaska u JNA 1978.’’

Dušan Colić – Cole…Puštali smo Parni Valjak, Dadu Topića, YU grupu, Korni grupu, SMAK, Drugi Način, Had, Dah, Pro arte a i grupu Mi sa kojom sam počinjao nastup. Slušao se i Krunoslav Slabinac, njegova pesma „Zbog jedne divne crne žene“ i dr. Od stranih smo puštali  grupu La belle, Tinu Tarner, Redbone, Hot chocolate, Supertramp, Amen corner, Isley brothers, Kokomo, Minnie riperton, Otis reding, Detroid spiners, Wilson pickett, Earth wind fire, Eric Clepton i dr., a oko ponoci Blood sweat tears, kada bi obično prestali sa radom i počinjali turnir u stonom tenisu do ranih jutarnjih časova…

          Nikada nismo pustili „Bjelo dugme“. Izlazili smo poneki put i u susret posetiocima te smo zarad kontinuiteta i plesa puštali neke kompozicije i više puta za redom.Bilo je i glasanja za grupu godine Disko Centra a nagrade za posetice bile su LP ploče“

Milorad Zurovac – Mijat ….. ‘’…opremu sam nabavio 1976. godine u Italiji. Bila je to vrhunska oprema ne samo za ono vreme nego to važi i danas. R.C.F. zvučnici sa 15 inča bass, 12 inča srednji tonovi a pojačala su bila dva puta po dvesta vati snage, marke LEM sa ekvilajzerom od 6 kanala marke Montarbo. Gramofona dva komada Toska ZG i dva magnetofona. Anegdota je, da smo, te 76. godine prodavši  krompir moja supruga i ja otišli u Monfalkonu i uzeli tu opremu. Drugi su od zarade kupovali sebi auto, traktor, nameštaj… a ja sam se odlučio za ovaj vid ulaganja…’’

Saša Šantoši – Hugo… ‘’Povratkom u SFRJ lagano počinjem sa žurkama po Bačkoj Palanci i okolini a bile su popularne i proslave 18. rođendana. Povratkom iz JNA 1987. godine, nastavljam DJ rad isključivo po pozivu u raznim objektima po BP i široj okolini. Najzapaženiji rad mi je bio u Kafićima DIVA, ‘’Zvono’’ a čak smo radili veliku žurku povodom zadnjeg dana škole u organizaciji Kafe Bara ‘’Rikadona’’! Tada je bila ozvućena cela Uzana ulica.’’

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pored kultnog Doma omladine, koncerti i igranke za “mladi ludi svet“ održavali su se

u prostoru/holu Gimnazije “20. oktobar“ Bačka Palanka

i čuvenog niskog plafona. Evo snimak jednog dela škole iz 1970. godine.

Nezaboravni su nastupi sedamdesetih grupa Grupe YU, Smak, Bumerang, Omege..

Npr. svirka grupe Bumerang iz Kopra sredinom sedamdesetih ostala mi je i dan danas urezna

u čip sećanja: Svirali su stvar Duvanski put, i u izvođenju dela sa gitarom, jedan od rifova,

ide gitarska izvedba marš na drinu…  U holu nastade muk a onda  ludnica…

gimn70

Ostavite odgovor

